Annelere moral olsun diye yazıyorum. Çünkü böyle postları hep sevinerek okurdum hamileyken🤍
2li tarama temiz çıktı 3 lü down riskli çıktı. Doktor sıvı aldırmamı ya da Ftal DNA yaptırmamı istedi. Sonra ben eşimle özele gittim ayrımtılıya . Oradaki doktorum herşey yolunda gözüküyo bu testler sadece olasılık dedi. Ama işte anne babanın içi rahat eder mi ? Biz eşimle kimseye söylemedik çünkü beklentileri farklı olacaktı her kontrolde soracaklardı iyi niyetle bile olsa bizi daha çok üzücekti
Biz eşimle aldırmayacağız zaten Ftal DNA ücretiyle alışveriş yapalım dedik. O sıralar unuttuk desek de. Son ay benim sürekli rüyalarıma girdi hep riskli doğuyordu. Doğum geldi çattı dün sabah 8 de . Ne belde iğne hissettim , ne acı , ne korku , öyle sağlığına odaklanmıştım ki ..
Yattım 2 dk sonra bebeğim doğdu , hocasmm sağlıklııı nolur söyleyin dedimm. Herşey yolunda sağlıklııı dedii. . Oğlum 6 yaşında etkilenmesin diye hiç ağlamadan girdim ameliyata hep güldüm. Ama o an çok ağladım.
Herşey Allah’tan tabi ki ne olursa olsun sarıp sarmalayacaktık. Ama rabbim kimseyi evladıyla sınamasın🤲🏼🤍
İçinizi ferah tutun güzel anneler 💓