18 haftalık hamileyim kızlar şimdiye kadar baş ağrısı bayılma yaşamadım 2 hafta da iki kez bayıldım dışarı gündüz çıkınca oluyor ama bu sizler de böyle sorunlar yaşadınız mı dün saat 5 gibi çıktım başımda şapka vardı muhtemelen 15 dakika yürüdüm ve bi anda bayıldım 10 dakika sonra kendime geldim doktorum sorum yok diyor tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 😌