Mlke987 canım korkutmak için değil onlem alman için yazıyorum.. aynı ağrılar bndede vardı bnde bebek buyuyo ondan falan dedim kontrole kadar bekledik erteledim pazartesi bı gittim ki rahim yukardan açılmaya ve kısalmaya başlamış 24 haftaligim daha hemen ciğer gelisitirici igenler serumlar sancı kesici ilaçlar vs verdi 1 günde hastanede yattım nst de sancım da çıktı ihmal etme hemen doktoruna git normalse için rahat eder değilse de erkenden önlem alınır ben şuan kendimi çok sucluyoeum ilk agridiginsa gitseydim belki açılmazdi ihmal etme