Lasvinia nurgulakdas27 bende o an olmamisti. Nisan geldi 2 gun sonra suyum gelmisti ve dogum baslamisti
nurgulakdas27 Lasvinia benim ilk gebeliğim de nişan geldikten bir hafta sonra suyum gelmişti. 2 cm açıklık vardı. Acaba nişan gelince açıklık oluyor mu onu merak ediyorum