23-0w-a Kızlar 29+6 hamileyim rahmimde hafif hafif ağrı hissediyorum normal mi de biraz enfeksiyon var demıstı antibiyotik basladım enfeksiyon mu yapıo acaba yoksa bebek büyüdüğü içinmi doltoruma sormayı unuttum 😕