ArzBeydgn Beneğin kordon kanının birçok hastalığa şifa olacağı düşünülüyor. Saklatan ya da düşünen var mı?
Kelle0129oekd ArzBeydgn ya aslında çok mantıklı ve gerekli ama her aymı her yıl mı tam hatırlamıyorum para ödüyoruz keşke oyle olmasaydı bende düşünüyordum bu para olayı sıktı canımı bence çok güzel bir şey imkanım olsaydı düşünmeden saklatırdım
OptOzen Ücretsiz olsa herkes saklatır bankalarda yer kalmazdı ya. Evet ben henüz tam olarak detayları öğrenmedim. Öğrenince size de bilgi veririm dilerseniz