Kızlar ya hafif hafif oluyordu zaten ama bugün böyle karnım çok ağrıyor alttan bastırıyor vajinama batıyor, birden bıçak saplanır gibi oluyor anlık, ama bugün hep böyle hiç rahat değilim ayhlayıp duruyorum hep ilk gebelik olduğu için sancı nasıl oluyor bilmiyorum ama rahatsız eden bi ağrı yani. Bıçak batması dışında da genel bi ağrı var bebeğin olduğu tüm alan. Normal mi bu ben mi çok nazlıyım