Sibel00 Ben biraktiysam herkes birakir brnde 6. haftaya kadar içtim, ama icim icimi yiyordu sonra bebeğimin kalp atisini duyunca Ve bi arkadaşım anne karnındaki bebeğin de doğduktan sonra nikotini aradığını söyledi (Bebek sürekli ağlıyormuş) Bende ona Bu halsizligi yapamayacağımı anlatım.
Şimdilik kendimi Doğumdan sonra başlarsın diye avutuyorum zaman su gibi akıyor hem o sürede ciğerlerimde kendine gelir :-)