Ben 27. Haftada 10 saatlik yolculuk yaptım. Doktoruma danıştım. Yapabilirsin demişti. Doktor asıl riski bilebilir erken doğum riskini. Nasıl öyle demiş anlamadım. 37. Haftadayım hala daha erken doğum riskim yok diyor doktorum😏 eğer bu zamana kadar riskli bi gebelik geçirmediyseniz bence sakınca olmaz yani