MiniginAnnesiii_ Melekler12 yok kız hiçbir belirti de yok alttan kemiklerim agryor bazen iğneleme oluyor bunun dışında hicbisey yok 😄
nazlis_ Deletedmom_116 ahahah ben doğursam bu kadar sevinirdim 🤣🤣🤣 iyi misin sen peki şuan çok geçmiş olsun
Deletedmom_116 Syma_07 Aynen aşko tam öyle oldu hemde tam sabah ezanı vaktinde oldu Ezan okunurken nefesim bitti Dedim Allah im ezanimizin yüzü suyu hürmetine yardım et On dk sonra çıkış yaptı benim tospikim💙
nazlis_ Arkadaşlar kasıklarım çok ağrıyor doluluk var sanki bide kasılma gibi bişiler oluyo doğurur muyum dersiniz 😁
Feslegenn nazlis_ cuma bile geç geliyor gözüme benim de işte olur da normal gelirse diye bekliyorum sezeryan geleceğini bilsem yarın giderim 😂😂
Deletedmom_116 Syma_07 Korkma aşko O anın disind agerisi hep güzel ♥️Allah im sne ve senin gibi doğum bekleyen buttun annelere kolaylık versin