Arkadaşlar bir şey sorabilir miyim? Son adet tarihim 17 Mayıs. Adete 11 gün kala belirtileri yaşamaya başladım adete 4 gün kala erken gebelik testi ile hamileliğimi öğrendim. Adetim sadece bir gün geciktiğinde kan verdim bhcg 570 çıktı. Diğer hamileliğimde 100 küsürdü bana biraz fazla geldi acaba çoğul gebelik olabilir mi? Şuan 4+3 günlüğünüz 🌸