A_sli10 Kizlar bugün eşimle bol yürüyüş yaptık 37+4 haftalığım eve geldiğimde ihtiyacımı yapmak icin bir baktım ıslaklık vardı ter mi su mu bilemedim su olan şey aniden coklu gelen bişey mi yoksa azar azar mı geliyo
Yazmelegi_ A_sli10 benim bildiğim aniden gelen boşalan bisey sızıntı halinde gelse bacağınizdan akardı muhtemelen
Sumeyye35 Bildiğim kadarıyla az az da gelebilir ilerleyen saatlere doğru kontrol et tekrar gelirse doktorunuzu ararsınız bence