-36ozlem- aynen öyle maalesef, bende şeker yüklemesini yaptırmam istemediğim in açlık tokluk kan şekerime baktırdım, aslında doktorların geneli haftan gelince direk şeker yüklemeni yaptır diyorlar ama işte dediğiniz gibi insan ikilemde kalıyor. Eğer risk yoksa gerekte yoktur diye düşünüp gidip açlık tokluk baktırdım bende işte tokluk yüksek çıkınca doktor ilk önce şeker yüklemesini yaptırabilirsin vs dedi sonra ben şeker yüklemesi yaptırmadan diyet yapsam dedim oda geri 3 hafta diyet yapıp tekrar baktırman lazım ozaman dedi