Ecece valla ilk haftalar ben zararli oldugunu bilmiyodum bile direk sandwic yapip yiyodum sucugu felan. Kii pizzada pişiyor yani. Hatta bazen tost yapip yiyorum iyi pişmiş se bi problem olmaz. Ha hergun yeme tabikide ama arada yemeyle bisey olmaz pişmiş sonucta. Suclu hissetme kendni olur bazen.