Mslme_0krkmz Az önce idrarim geldi gibi bişey aktı ama azdı yarım çay bardağı kadar falan lavobaya gittim hafif pembe leke vardı paçete de 10 dk sonra girdim tekrar aynıydı belimde hafif hafif sancı var sadece dogururmuyum artık sizce
Hizligonzales Mslme_0krkmz olabilir haftaniz geldiyse muhtemelen dogum baslamis olabilir sancinizda varmis hafif hafif ne olur olmaz en azindan gidin baslamsdiysa bile iciniz rahat eder. Benim nisanim gelir gelmez doktorumu aradim hemen gel dedi gider gitmezde yatisimi yapti 4cm de acilmam olmus o yuzden vakit kaybetmeden gidin bence sanci siklasmasini falan beklemeyin onlar yonlendirir zaten sizi