Annevekizi Ya kızlar ilk beş dakika içinde hayali çizgi oluşuyor ben görüyorum ama kamerada çıkmıyor dün yaptım paylasmistim bugünde az önce kaset test yapmıstim koyulassiyor ya 🥺🥺😓😓😓😞
prensesannesi_2227 Annevekizi bende erken gebelık testı yaptm boyle cıktı azonce yaptm normal test de cıkmadı 27 hazıran beklıyorum 30u adet günüm 16sı yumurtlama gunumdü suan gogusm sıs ve agrıyo hayırlısı bakalım rabbım ısteyene nasıp etsın
Annevekizi Annevekizi ya birde belli olmuyor ama koyulasmasi gerekmiyor muydu ve bugün ki üstteki bugün allttaskini az önce yaptım😞😞
anneoluyoruuumm16 Annevekizi bu teste güvenme canım erken gebelik testi varsa ondan yap. Yada kan ver
Kumsalakkus Çok çok hafif silik var beş dk içinde ciktusa belki hamile olabilirsiniz bide adetinze kaç gün var benimde böyleydi şimdi aticam buraya resim
Annevekizi Kumsalakkus benim normalde 19 son regl tarihim 19 olması lazm ama lekelenme yaşadım bir hafta varken ve kasık ağrım devam ediyorum karnımın altında sızı var ayrıca leke de gelmedi bidaha
K-97 Kumsalakkus Annevekizi Bence sizin var kızlar benim de sizin gibi alttaki Bugün 
Kumsalakkus Bak ben böyle öğrendim adetime 6 7 gün vardı 4 gün sonra yine yaptım biraz daha koyu çıktı şimdi 30 haftaligim
Kumsalakkus Annevekizi sağol teşekkür ederim Allah kimsenin kucağını boş birakmasin içini ferah tut ♥️🥰