gokcen3232 Hamileliğimin 4. Haftasındayım ilk doktor kontrolümün ardından vifolic önerdi. Ama araştırdığım zaman ilk üç ay sadece folik asit kullanın daha sonra vitaminlere geçin diyorlar . Bilgisi olan var mı 🥰