Zeyzey_1405 Selam anneler bugün eşime babalar günü için pasta aldım kızımızın doğmasına daha 1 ay var ama pasta notunu kızımın ağzından yazmak sizce ne yazmalıyım fikirlere açığım
Zumzugukodummuzzingillatirim Zeyzey_1405 pastanın notuna hello daddy, ben yemek senin para sen batmak ama çok yakında yaz 😀 yada parana sıçmama son 1 ay babacığım falan yaz.