Hanifekonya Kızlarr puset almak istiyorum. Ama kullanılır mı bilmiyorum. Almasam arabayla giderken nereye koyacağım bebeği bilmiyorum. Yardımcı olur musunuzz
bastet Hanifekonya araç koltuksuz bebeği araca bindirmek Allah’a emanet etmek gibi bir şey. Tabii ki gerekli, çok çok riskli. Allah korusun siz dikkat etseniz bile her an her şey olabilir
AyFa1608 Hanifekonya henüz arabada kullanmadık ama bir iki defa koyduk puset bebekten ağır taşınmıyor. Kullanmıyoruz duruyor. Gereksizmiş😅
Nurr_22_22 Hanifekonya arabanız varsa oturana kadar iyi oluyor puset biz 4.5 aylık olduk hala kullaniyoruz arabada
1kucukbaby Hanifekonya hastanelerde yenidoğan pusetini zorunlu kıldılar o olmadan çıkaramıyorsunuz ilk a6 ay bebeğin gelişiminde etki gösteriyormuş bi kaç bilgi daha aktardılar hatırlamıyorum bebek arabasıyla bir aldık
Sanathanim Ben hiç düşünmüyorum zaten arabamızda yok😂 ama çok araç kullanan kişilerseniz lazım olur heralde
Hanifekonya bastet kesinlikle. Gereksiz şeyler bunlar 2-3 ay kullanırsın en fazla diyip kafamı karıştırdılar🤔
turkuaz_ Hanifekonya ben bebek aranasına tak çıkar yapılan pusetlerden aldım 7 8 ay onu kullanırım direk zaten her yere araçla gidiyoruz