LINA20 sevindim ya o zaman bnde hastaneyi de düşğneblrm gerçi doktorumdn memnnm o ben yapmyrm yapan başka doktor ama dısarı da yönlendireblrm dedi ben o doktoru görmedim için yaptran birinden bilgi almak istedm…ilk hamileliğmde yaptrmştm bunuda titizlikle yapılmasını istyrm inşallah öle de olur ücreti ne kadar dı . ne güzel sizin adınıza da çok sevndm Rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah