Aylinilkyaz Merhaba kızlar 8+2 de sabah pat diye bir sesle kanamam başladı o gün doktora gidip bebeği gördük bebek iyi kalp atışında bi sorun yok ama kanama çoğunlukla kahverengi ara sıra kırmızı olarak devam ediyor 10+2 olduk progestan hap ve 2 günde bir iğne kullanıyorum doktor bebeğin kesesinin karşı tarafında yırtılma oldu dedi bebeğe zararı yok kabul edilebilir bir yerde dedi ama bitmemesini çok kafaya takıyorum benim gibi yaşayan bilgisi olan varmı acaba biraz uzun yazdım kusura bakmayın
Yenibirannee Aylinilkyaz benim görümcem 9 ay kanama yaşamamış hamileliginde ama sag saglim dogurdu cok şükür. Herkesin bünyesi farklı maalesef hamilelikleri bir olmuyor 😊 sağlıkla gelsin..
Maassaaan Bizdedede oldu kafaya takılıcak bişey yok 3-5 gün dinlen hep yat 1-2 haftaya kadar tamamıyla bitişini görüceksin inşAllah
Aylinilkyaz Maassaaan 2 haftadır sürekli yatıyorum ama arada gene kırmızı görünce modum düşüyor siz ne kadar yatmıştınız ağrı filan oluyormuydu
Aylinilkyaz Aa öylemi hiç bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim bende o yüzden telaşlandım teşekkür ederim amin inş
Maassaaan Ara sıra kıramp oluyodu Stresten uzak dur, şu hayattaki herşeyin bir olay kurgusu ve kader çerçevesinde olduğununun rahatlığıyla düşünmeyi bırak. Herşey olucana varıyor.. Ama yaşadığın şeyi çoğu gebe yaşıyor İnşallah sağlıkla kucağına alırsın