Attoya sevgdemr5 merhaba ağrınız nasıl oldu benim de bugün hafif regl ağrısı gibi ağrım var kanama vs yok 14.haftadayım da kaygılandım
-_Esra_- Doktora gidin bence. Burada kimsenin tıp bilgisi yok normal deriz Allah korusun normal değildir veya hiçbir şey yoktur ama biz seni telaşlandırıp çok ciddi deriz bunlar çok yanlış, bence kadın doğum uzmanına görünmelisin.
sevgdemr5 -_Esra_- bugün haftasonu olduğu için gidemedim yoksa ihmal etmezdim en erken pazartesi gidebilirim :(
sevgdemr5 -_Esra_- burdaki acil de doktorlar vajinal ultrason ile bakıyorlar. Emin olun bende bunu düşünecek yetiye sahibim.
Esracigdem sevgdemr5 vajinal ultrasonun bebek düşürdüğünü kim söyledi size ben anlamıyorum. Nereye girsem böyle seyler yazılıyor. Madem cocuk düşürüyor neden kullanılıyor o aletler? Kasap mı bu kadın doğum uzmanları garezi mi var bebeklerimizi düşürmeye çalışsınlar. 😪
sevgdemr5 Esracigdem ben vajinal ultrason bebek düşürüyor dedim mi? Sadece travmam var ve tercih etmiyorum olabildiğince. Ne meraklısınız insanı yargılamaya ya.