Nurr29 Korkma kanama vs yok ise benim hep sol tarafta ağrı oldu ve hala ara ara olur şu an 28+6′ dayız . Annem şey demişti ne kadar doğru bilmiyorum batıldır belki ama bel ağrısı olur ise erkek, kasık ağrısı olur ise kız demişti. Kızım olacak Allah’ın izniyle sağlıcakla alalım bebislerimizi inşallah 😂🙏🌸