Yukselen 20+1 haftalık hamileyim hala hissetmiyorum. Dün doktordaydım sağlığı konusunda herhangi bir sıkıntı da yok ama hissetmiyorum. Doktorum 350 gr olan bebeği hissetmemen çok normal dedi. Zaten plasentamda ön taraftaymış o da yastık görevi yapar iyice hissi azaltır dedi. Yani ben de hala hissetceğim zamanı bekliyorum.