Elanin_annesi benim karnım 2 haftadır bir anda kas katı oluyor 25 haftalığım .yürürken özellikle birden sertleşiyor normal mi olması
Aleynacamoglu Elanin_annesi Benimde öyle bende organlar yukarıya cıktığı icin yer daraldığı icin oluyor gibime geliyor 🥲
Z_e_y_a_gul Elanin_annesi normal benim de aynı oluyor 29+5 haftalığım baya dir karnım sertleşiyor bebek bir yere toplanıp sertleşiyor
gizcansen Elanin_annesi 30.haftamdayım ben de bu şikayetten korkup doktora gittim. Bir sıkıntı yok muhtemelen o an kafasını ya da poposunu dayıyordur dedi doktorum. Her ihtimale karşı nstye’de bağlandım bir sıkıntı yok , bu haftalardan sonra normal olduğunu söyledi
TugSozTan 26da başlamıştı doktorum gayet normal demişti şimdi 37 olduk yürünecek yemek yiyince özellikle yokuş çıkınca taş gibi oluyot
Elanin_annesi Bir de benim suyumun bol olduğunu bu nedenle böyle sertleşme olabileceğini ve bebeğin hareketlerini de daha net hissedeceğimi söyledi.
Bilge_11 26+4 bende de aynı etki var karnım bazen sertleşiyor o an otursam uzansam ne yapsam iyi gelmiyor özellikle arkama yaslanmadıgım şekilde oturursam çok rahatsızlık veriyor. Ya yorulmaktan ya da sudan demekki bende öğrenmiş oldum.