63_Emine Slm kızlar bugün tam 28+4 haftalık hamileyim tansiyonum 13/8 çıktı baş ağrım var sizce normal mi yüksek mi araştırıyorum internetten yüksek söyleniyor Korkuda sardı beni
Susu_09 63_Emine 14/9 sınır takip edin ara ara ölçün stres yaparsanız daha çok yükselir limon suyu iyi geliyor
peri5860 63_Emine Stres yapma sakin ol sinir stres etkiliyor 13-9 sınır deniyor doktor bana 14 olur ise durma gel demişti
Happymm 63_Emine benim tansiyonum gebeliğin başından beri hep yüksek ve sınırda korkma takmamaya çalış tuzlu şeyler yeme yemeğin yanında sarımsaklı yoğurt ye başın çok ağrırsa kivi limon salatalıkta iyi gelir aklında bulunsun