ozlemm-123 hiç korkma canım ameliyat kısmı dedikleri gibi en kolayı ben belden yapılan iğneyi bile hiç hissetmedim bir daha olsa bir daha yaparım içini ferah tut bebeğine odaklan sadece 🌸 onu görüp sesini duyduktan sonra her şeyi unutuyorsun zaten sağlıkla kavuşursun inşallah yavruna 🥰