Merhabalar 11 haftalık hamileyim . Düşük riskim olduğu için duphaston kullanıyordum sabah akşam bugün ilacım bitti randevum cuma gününe yani bir hafta var o sürede ilacı içmesem herhangi bir sorun olur mu doktora soracağım kullanmaya devam etmelimiyim diye duruma göre kullanmam gerekiyorsa cuma günü alırım diye düşündüm ama sizce ne yapayım almalımıyım cumayı beklesem sorun olur mu bilemedim