Kızlar öncelikle geçmiş olsun dilekleriniz için cok teşekürler hepinize dönemedim … Sonunda Formca beklenen Fenomen bebiş geldi😁💙
Benim nazlı oğluşum durdu durdu Yerleoe gökleri yıka dele geldi şükür. Biliyorsunuz çok değişik şeyler duydu bu kulaklar Bide geç geldi aslında ama Gene 39 haftalık görünüyordu . Neyse Hikayemizi başlayalım….
dün gece 3 den başlamış düzenli 5 dk da sancım vardı . Biraz az azdi sonra çoğaldı öğlen Konya /Şehir Hastanesi’ne geldik. Orda herşeye baktılar sancım varken önlerinde kivramiyoken sende bişey yok dediler kovaladilar. Tabi İçim artik giciklandi bizde 15 temmuza geldik . Sancım hiç düşmeden yüksekti ve doktor direk yatış verdi ne zaman gelir bilemeyiz faalat bu halde salamam ben seni dedi. Ve işte O anlar yattisim yapıldı falan tabi benim sancılarım yukseloyo artık gecoremiyorim dayanamıyorum Nst de cikmiyo nerdeyse ama ben çok kötüyüm. Akşam 23 civarı hemşireye söyledik dayanamadım ve açılmama bakcakti normalde yaptığımda hiç yoktu . Bir baktı acilen dogumhaneye dedi 5 cm olmus… Neyse indim dogumhaneye Biraz geçti nişanım geldi Ama sancım aşırı şiddetli nst de hiç yok cikiyo . Nişandan bı sure sonra yaklaşık üç saat geçmiştir belki . Dayanamıyorum ben tabi suyum geldi . Suyum geldi çok geçmeden çıkması gerkeiyo bebeğin dediler kanalda çok bekledi çünkü . Tabi ben Ne yaparsam yapayım olmadı yetemedim İlk olunca dedi ebeler Yetemedim çocuğuma . ebe Artık çıkması lazım solunumu dusuyo dedi Ve bı ebe daha geldi Karnimdan bastırdı Tabi hepsindne zoru oydu benim için . Zorda olsa işte o ann Tombigim minnik oğlum kucagimdaydi ben bittim tabi aglayacam aglayamadim bile ama Çok güzeldi anlatılmaz yaşanır. Biraz hassas kısmı burası oluyo çok dikişim vardı en zor tarflarindan biriside o oldu benim için . . . 3570 civarı doğdu . 💙Ve tam ezan saatlerinde sabha karşı kucagimdaydi şükür. 💙💙