crazymommy haftamdayım. Bazı günler karnımda baskı hissi oluşuyor. İleriki haftalarda bebeğim duruşuna göre olabiliyomuş ama 10 cm lik bebek şuan nası dururda dursun baskı yapmaz gibi geliyo. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı?
Elfakca crazymommy belki yer aciyordur kendine ben hep hissettim gerginlik hissini şuan 28. Haftadayim hala gergin karnım sürekli geriyor kendini
crazymommy Elfakca Olabilir bende öyle düşündüm sadece hafta olarak erken geldi. Sizinde bu haftalarda ve mıydı
Elfakca crazymommy evet bende hep vardı ve şuan karnım kocaman sanki 9 aylık gibi 😅 öyle yer açıyor kendine diye düşünüyorum
crazymommy Elfakca Yaaa güzel bişey hamile olduğunuzu doya doya hissediyosunuzdur benim karnım hiç çıkmadı daha acaba çıkmaya mı başlıyorr 🫢🫢🫢😂
Elfakca crazymommy evet öyle de insanlara sürekli ne kadar kaldı diye soruyor büyük gördükleri için karnımı 😅
crazymommy cicegim_234 Olabilir arada oluyor korkuyorum hemen hamilelikte vucudumda bir takım değişiklikler olduğunun farkına varmam lazım artık 😂
Elfakca crazymommy keşke öyle olsa ilk bebişim 3 kilo doğdu ufacık biseydi 😅 benim iç karnım yok bide yapı olarak göbekten almaya musaitim kiloyu o yüzden sanırım ☺️
Ihlamurrengi 10 cm değil, ortamala 14-15 cm bilginiz olsun. Aynı haftalardayız. Geceden sonra 16 olacagım ben de. Bazen bi yerde şişkinlik, sertleşme oluyor. Kese galiba diyorum
crazymommy Ihlamurrengi Crl 8 cm di son gittiğimde canım 14+0 dı uygulamalardafa hep öyle yazıyor ayakları crl de sayılmıyor ama onlar sayılsa bile 14 olur mu kiii
Ihlamurrengi crazymommy Valla burda o haftalarda ultrason paylaşan herkesin özellikle o kısmına dikkat ettim. 13-15 cm arası değişiyordu. Benim de 14. Haftada 14 cm çıktı
Elfakca crazymommy aa sizinkide azmis ama işte insan bebişin rahat ve sorunsuz gelişimi için biraz kilolu doğsun istiyor en azından 3 buçuk olsa şişi inince bı 200 Gr da ordan kaybediyor çünkü ama tabi hayırlısi ve sağlıklı gelsinlerde 🤲
crazymommy Ihlamurrengi Crl ölçmemiştir doktorunuz crl baş popo mesafesi ayakları da ölçünce genelde 12 falan olur yazıyor uygulamalarda demekki sizin bebiş uzun olcak 😂