Xyz bazen hiç, bazen 2 bazen 4 veya 5 kez. Bu tamamen bebeğe bağlı. Çok şükür benim kızım kusmuyor. Eğer kusan bir bebekse dahada fazla oluyor. Yenidoğanlarda en büyük sorun alt açılmasından pek hoşlanmıyorlar. Bazı alt açmalar sırasında işiyor ve bazen body bulaşıyor. Benim en çok zıbınlar değişiyor.