Kızlar bizim eşimle durumumuz çok iyi değil 1,5 aylık gebeymişim 2 aylık sanıyodum geç döllenmeymiş dün öğrendim. Ve 3 haftadır özel hastaneye gidiyoruz şimdide sadece 3 muayeneye 3000 gitmiştir. O yüzden devlet hastanesinde bildiğiniz iyi bi doktor var mı kadın erkek farketmez sadece gerçekten işini iyi yapan bi doktor istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻