Annesininbebegi 7. Haftamda kanamam olmuştu kalp atışlarını duyamadık vajinal usg ile bakınca duymuştuk. Şuan 35+1 iz Allaha şükür hiç bi sıkıntımız yok. Bebişinizin bu dünyada rızkı varsa ne olursa olsun bu dünyaya tutunuyo, ha ama nasip değilse hiç sebep yokken bile kaybedebilirsiniz. Tedbirli olup tevekkül etmede yarar var ❣️