Merhabalar herkese🌸 bugün doktor kontrolümüz vardı ve en son 32. Haftada muayene olduğumda bebeğim makat gelişliydi ve 1800 gramdı. Bugün oğlumun doğum pozisyonu aldığını öğrendim ve kilosu 2600 olmuş. Sonrasında doktorum çatı muayenesi yaptı. Çatı muayenesini parmaklarla yapıyor ve asla canım acımadı. Bunun nedeni de kendimi kasmamak ve sıkmamam oldu sanırım. Eğer çatı muayenesinin nasıl bir şey olduğunu bilmeyen veya bebeği 32. Haftalarda olup makat gelişli olan arkadaşlar varsa diye paylaşmak istedim… 🌞