serifeaslan01 Dün adet günümdü olmadım bu testi kullandım sonuç negatif doğru zamanda kullanılmış test neden negatif sizce 🥴
serifeaslan01 Pamuk normalde hep erken olurum hiç geç olmam ya zamanında yada erken benim için anormal bir durum