Bet1 sağsalim gelsin inşallah bebiş💕bende nst ye girdim bu ayın 12 sinde bebeğin kalp atışları 150-160 ken 195 e çıktı doktor hiçbişey demedi ultrasona bile sokmadı normal doğum dedi. Çatı muayenesi bile yapmadan söyledi bunu . Bebek kaç kilo bilmiyorum bile. Hastaneden çıkınca karnımın alt tarafına ağırlık çöktü, o gündür de bebek hareketleri çok yavaş belli belirsiz yani. Bu nasıl ilgilenmek ben anlamadım. Yani diyeceğim, sizin bebeğinizin kalp atışı kaçtı da doğum yapacaksınız benimde bilgim olsun