Kızlar mide bulantılarım 3. Aydan sonra geçmişti. Taa ki düne kadar. Şimdi yine başladı dünden beri… eski günlere geri döndüm diyebilirim. Hem mide bulantım, hem çıkarmalarım hemde koku hassasiyetim şuan benimle. Sizde durum nasıl ? Benim günü misiniz