Kızlar Antalya da önerebilecğüniz iyi bir doktor var mıdır ben Kepez devlet hastanesinden oya Ünsal adında bir doktora gidiyorum bana 15 gün sonra gel ikili tarama yapacağız dedi ama bir türlü randevu açılmıyor çok sıkıntılı bir hastane çevremdeki kimse önermiyor sizlerin gidip memnun kaldığı bir doktor veya hastane var mıdır