Smyyglgn54 biz de öyleydik canım hele son haftalara doğru baktım ben asla uyuyamıyorum eşime içeride uyu bari sen işe gidiyosun dedim. Adam o gün bugündür içeride uyuyor. Valla zaten insan canının ağrısından eşini bile yanında istemiyor. Bugün son gün bakalım yarın doğuma gidiyoruz bu gece birlikte uyumayı düşünüyoruz çünkü her halükarda ikimiz de uyuyamayacağımız için bari yanyana olalım sarılalım birbirimize dedik 🙏🏻❤️😍😊