36+6 yım bugun kontrlum vardı bebegmn kan akısında yavaslama cıktı suan 3 kilo kilosunda suyumda herhangı bı sorun olmadıgını soyledı doktorum nst ıstedı ordada bısey cıkmadı hareketlerindede bı sorun yok salı gunu tekrar cagırdı kontrol için korkma bısey olsa suan zaten yatırırdım dedi ama insan ıster ıstemez korkuyor varmı böyle bısey yasayan acaba 🥹