Oyku909 Üzmeyin kendinizi benim bebeğimde 2 hafta geriydi. 38+6 da 2750 gr doğdu. Kızımda 39+2 de 2550gr doğmuştu. Doktor demek ki sen zayıf bebek doğuruyorsun dedi. Böyle şeyler biraz da genetik oluyor. Siz ve eşiniz zayıf doğmuşsanız bebeğinizinde zayıf doğması çok normal. Başka bir sıkıntısı yoksa sorun olacağını sanmıyorum zaten doğumunuza da çok az kalmış. Protein ağırlıklı beslenin gerçi ben ne yedimse yakalayamadım haftasını ama olsun belki sizde işe yarar ☺️Karpuzun kilo aldırdığını duymuştum. Bol bol tüketin. Sağlıkla, hayırla alın kucağınıza inşallah 🤲🏻