Gulistan 38+4günlk hamileym.yenimhlle eğitm araştrmya gdiyordm.ilk gbeligim oldgu için dogumu burda yapamazsn dediler byük doğuma git bundn snra dediler.orda doğum yapanınz var mı? Skntı cektinz mi ?
Sevgiarslan Gulistan Canim benim kişiden kişiye değişiyor doktordan doktora değişiyor. O yüzden ne olacağı ne çıkacağı belli olmuyor. Bende zübeyde hanima gidiyorum kimi doktor çok iyi kimisi köpek gibi azarliyor beli olmuyor yani😏
02efeninannesi Gulistan bende 35+5 haftalik hamileyim hacettepeye gidiyorum 122 lira ödüyorum profesor bakiyor selcuk tuncer doktorukdan cok memnunum ve gayet temiz bir hastane diger hastaneler temizlik açısından sogutti beni
Kaderunsal Zübeyde hanımı sevmiyorum hic güzel ilgilenmiyo bazıları ama bu haftadan sonrada baska hastane almaz zaten
Kaderunsal Gulistan haftanız gecmis sadece ora bakar bakarsa allah bi avazda sağ salim kurtarsın insallah
Gulistan [bilinmeyen] bence bi sorun kontrle gttignzde benm arkadaşm da buraya geliyordu ona da aynısını dediler onunda ilk gbeliğiydi