Dün gece acile gittim hamileliğimin başından beri istifar ediyorum bir yudum suyu bile ama gece öğürürken nefesim kesildi ishalde olmuştum apar topar gittik bebeğe baktılar iyi görünüyor ishal artarsa gel deyip gönderdiler bir destekleyici serum takamaz misiniz dedim şuan gerek yok dediler bol bol su iç tamam içiyorum ama ictigimun fazlası çıkıyor nasıl olacak bu iş