Papatyaa_severrr000 Peros inci çiçeği&kaşmir beyaz kutulu ve viking gül&zambak bu yumuşatıcıları kullanan var mı nasıl güzel mi kalıcı mı? Ayrıca yumoş hariç çok ağır kokmayan yumuşatıcı önerir misiniz?
Gumus25 Papatyaa_severrr000 peros inci çiçeği ve kaşmir ben aldım şu an kullanıyorum ama kokusu biraz ağır geldi bana ben daha çok fresh şeyleri seviyorum belki ondandır. Kötü değil ama ne bileyim Bi daha tercih etmem
Papatyaa_severrr000 Pamuk evet oda çok güzel onu da kullandım. Ben genelde dönüşümlü kullanıyorum çünkü aynı yumuşatıcı kullanıldığında insanın burnu ona alışıyor sanki hiç kokmuyormuş gibi geliyor.
Pamuk Papatyaa_severrr000 Evet ben mutlu yuvam bindebir yumuşatıcı bide file marketin yumuşatıcılari çok güzel.