Eda_1 Kızlar dün hamile olduğumu öğrendim test vermiştim normalde 2 güne bir veriyor ama yarın hastaneye gidemeyeceğim için bugün tekrar verdim. Sonuçlara bakar mısınız nasıl sizce
TubaGokhan Eda_1 hayırlı olsun canım bende 16 ile öğrendim 44 oldu sonra 300 daha da bakmadım 😊gayet güzel
Eda_1 TubaGokhan Allah razı olsun canın benim inşallah hep böyle devam eder sen de sağlıcakla kucağına al inşallah kuzum 🙏🏻