Kızlar dün nişanım geldi , 37+4 üm şuan
Sabahtan beri de sürekli sancı giriyor yarım saat 40 dk de bir , ve vajinaya inanılmaz baskı hissediyorum sizce doğum mu yaklaştı ?
Doktoruma haber vermedim pazartesi zaten kontrolüm var
Önerileriniz var mı yada tecrübeli hamişler bundan sonra beni neler bekliyor ?