Kızlar 37+4 de kontrole gittim bebek tam kanala girmemiş kafası. Eğer sezeryan olursam 38+5de alacak doktor bayrama girmeden (23üne denk geliyor) 38+3 de tekrar bakacak eğer kanala girmezse sezeryan olmalı mıyım. Çünkü diğer hafta bayram oluyor doktorum olmayacak. O haftada ya ani bişey olur vs diye korkuyorum kendimi riske atmış gibi hissediyorum. Hiç bi zaman normal doğum garantisi yok tabi ama bayramdan önce sezeryan olmalı mıyım ya kafam rahat girerim bayrama en azından ne oldu ne olacak düşüncesi beni şimdide strese sokuyor.