34+1 im, Bugün normal kontrole gitmiştik, karnımın çok sık sertleştiğini söyleyince alttan muayene etti rahim ağzı kısalığın 3 cm olmuş erken doğum riskin var dedi serum takıldı progestan verdi. 2 gün sonra tekrar bakacak. Duruma göre ciğer geliştirici yaparız dedi. Daha çok erken 2 hafta tutmamız gerekiyor dedi. modum düştü. 😒 böyle olup zamanında doğumu olan var mı. Yoksa gelir mi 2 haftadan önce… Normalde hiç ağrım falan yoktu olmuyordu, Doktordan geldikten sonra kasık ağrılarım başladı serumdan mı, ultrasonda kendimi kastıgım için mi yoksa psikolojik mi anlamadım 😔