Selim_Alparslan ben bazen bir hafta hissetmiyordum o haftalarda. 31 haftalıkken 3 gün hissetmedim korkuyla hastaneye gittim. Nst ye baglayacaklardi bebeğin hareketlerinden çok zor bağladılar. Hareket ediyormuş ama bazen biz hissetmeye bilir misiz bu normal. Birde insan strese girince ya da hareket etmiyor diye takıntı edince de hareket etmiyor.