zeytin_ topukları şöyle bir ayakkabı giyebilirmiyim 16 haftalık hamilelikte ayakta fazla durmiycam ama yinede sağ sola yürürüm kinada sizce sorun olur mu çok
Esraa79 zeytin_ nasıl bir sorun olabilir ki ben daha yüksek topuk giydim dün kınada. Hatta sürekli gezindim oynadımda🤔
PervinY zeytin_ Çok yüksek değilmiş bence giyilir çok fazla ayakta durmayacaksanız yinede yedek babet alabilirsiniz yanınıza hamilelikte belli olmuyor şişebilir ayaklarınız veya ağrıyabilir çabuk.
Onemother1 zeytin_ bence sorun olmaz ben daha yükseğini giymiştim.sadece son haftalarda sorun oluyor yani ayaklarınız şişiyor giyemiyorsunuz dengede durmak zormanız zorlaşıyor falan.düşmeyin yeter 😁